
Zapytania ofertowe
- Artykuły:
- Zapytanie ofertowe ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2020 r."
- Zapytanie ofertowe ": ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2020 r.",
- Zapytanie ofertowe - "Roboty geologiczne - likwidacja otworu A-6" - Nr GM.272.5.2020
- Zapytanie ofertowe - : ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2020 r
- Zapytanie ofertowe - "Roboty geologiczne - likwidacja otworu A-6"
- Zapytanie ofertowe - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w projekcie "Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Myszkowie przy ulicy Pułaskiego 70"
- Zapytanie ofertowe - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Budowlanego w projekcie "Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Myszkowie przy ulicy Pułaskiego 70"
- Zapytanie ofertowe - Usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu na obszarze Powiatu Myszkowskiego - Nr IR.272.2.3.2020
- Zapytanie ofertowe - Sukcesywna dostawa wyrobów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie - Nr IR.272.2.2.2020
- Zapytanie ofertowe - Sukcesywna dostawa wyrobów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie - Nr IR.272.2.1.2020
- Zapytanie ofertowe - Wykonanie operatów szacunkowych - Nr GM.272.2.2020
- Zapytanie ofertowe - Wykonanie operatów szacunkowych - Nr GM.272.7.2019
- Zapytanie ofertowe - Wykonanie operatów szacunkowych - Nr GM.272.6.2019
- Unieważnienie zaproszenia do składania ofert na świadczenie publicznego transportu zbiorowego na terenie Powiatu Myszkowskiego
- Zapytanie ofertowe pn.:,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2019 r."
- Zapytanie ofertowe pn.:,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2019 r."
- Zapytanie ofertowe pn.: ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2019 r.",
- Zapytanie ofertowe. pn.: ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2019 r."
- Zapytanie ofertowe - ,,Wykonanie operatów szacunkowych" - GM.272.2.2019
- Dostawa sprzętu do sprzątania
- Dostawa wyposażenia biurowego
- Dostawa urządzeń ogrodowych
- Sukcesywna dostawa wyrobów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie - zapytanie ofertowe
- Dostawa wyrobów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie - zapytanie ofertowe
- Zakup i dostawa 15 szt. niszczarek do papieru
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" - zapytanie ofertowe
- Wyboru brokera ubezpieczeniowego świadczącego usługi na rzecz Powiatu Myszkowskiego
- Zapytanie ofertowe, którego przedmiotem jest "System transmisji audio-video obrad Rady Powiatu w Myszkowie wraz z systemem zarządzania obradami"
- Zapytanie ofertowe Nr GM.272.8.2018 pn. "Wykonanie operatów szacunkowych"
- Zapytanie ofertowe, pn.: Wykonanie wykazów synchronizacyjnych, wykazów zmian dwanych ewidencyjnych niezbędnych do regulacji stanów prawnych dla nieruchomości.
- Zapytanie ofertowe, pn.:,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2018 r."
- Zapytanie ofertowe - Wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej wraz z kosztorysami i przedmiarami robót, polegającej na dostosowaniu istniejących klatek schodowych budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6 w Myszkowie do obowiązujących przepisów p.poż, z uwzględnieniem Decyzji nr 10 /2017 z dnia 28.06.2017 r. Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
- Zapytanie ofertowe, pn.:,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2018 r."
- Zapytanie ofertowe, pn.:,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2018 r."
- Powiat Myszkowski zwraca się z zapytaniem ofertowym, którego przedmiotem jest „Sporządzenia analizy stanowisk pracy w Starostwie Powiatowym w Myszkowie.”
- Zapytanie ofertowe - Wykonanie operatów szacunkowych dla niezabudowanych nieruchomości
- Zapytanie ofertowe, pn.: "Zakup, dostawa, montaż serwera z oprogramowaniem"
- Wykonanie operatów szacunkowych - zapytanie ofertowe
- Wykonanie operatów szacunkowych - zapytanie UNIEWAŻNIONE
- Zapytanie ofertowe - Zakup samochodu osobowo-towarowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie
- Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2018 r."
- Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2018
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie.
- Usuwanie statku lub innego obiektu pływajacego w przypadkach i na zasadach określonych w art.30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywajacych na obszarach wodnych na 2018 r.
- Dostawa dwóch zestawów zasilaczy awaryjnych UPS i jednego zestawu baterii
- Zapytanie ofertowe, pn.: Dostawa skanerów
- Zapytanie ofertowe, pn.: Dostawa drukarek laserowych
- Zapytanie ofertowe, pn.: Dostawa zestawów komputerowych
- Zapytanie ofertowe - Wykonanie operatów szacunkowych
- Dostosowanie materiałów zasobu do aktualnych przepisów prawnych w tym przetworzenie materiałów do postaci cyfrowej
- Dostosowanie materiałów zasobu do aktualnych przepisów prawnych w tym przetworzenie materiałów do postaci cyfrowej - zapytanie ofertowe
- Dostosowanie materiałów zasobu do aktualnych przepisów prawnych w tym przetworzenie materiałów do postaci cyfrowej - zapytanie ofertowe
- Wykonanie dziesięciu miejsc postojowych wraz z podjazdem do garaży znajdujących się w budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6
- Zaproszenie do składania ofert na usługę prowadzenia audytu wewnętrznego
- Zapytanie ofertowe dot. określenia kosztów wykonania zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie dziesięciu miejsc postojowych wraz z podjazdem do garaży znajdujących się w budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6. ”
- Zaproszenie do skłądania ofert na usługę prowadzenia audytu wewnętrznego
- ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2017 r."
- ,,Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2017 r."
- Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2017 r.
- Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2017 r.
- Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2017 r.
- Usuwanie i przechowywanie pojazdów usunietych z drogi oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu - na obszarze Powiatu Myszkowskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Myszkowie
- Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2017 r.
- Zapytanie ofertowe, pn..: "Zakup samochodu osobowego".
- Zapytanie ofertowe, pn." Usługa usuwania statku lub innego obiektu pływającego"
- Zapytanie ofertowe - "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art.30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywajacych na obszarach wodnych ".
- Wykonanie 9 miejsc postojowych obok budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6
- Modernizacja osnowy ewidencyjnej w nawiązaniu do istniejącej osnowy szczegółowej, posiłkując się danymi pozyskanymi metodą GPS
- Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w trybie §54 ust.1 pkt 1 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454) dla jednostki ewidencyjnej Poraj
- Dostosowanie materiałów zasobu do aktualnych przepisów prawnych w tym przetworzenie materiałów do postaci cyfrowej.
- Zapytanie ofertowe pn. "Usuwanie statku lub innego obiektu pływającego w przypadkach i na zasadach określonych w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na 2016 r."
- Odnowienie 130 licencji ESET Endpoint Antivirus NOD32 na okres 36n miesiecy (serwery + stacje robocze)
- ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA USŁUGĘ PROWADZENIA AUDYTU WEWNĘTRZNEGO
- Wykonanie operatów szacunkowych
- Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych dla gminy Poraj
- Wykonanie prac geodezyjnych
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNYCH
- Zapytanie ofertowe na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych - parasoli do projektu pn. "Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego".
- Wykonanie projektu, wydruk i dostawa ulotki informująco-promującej oraz materiałów promocyjnych (pendrive'y, długopisy, torby ekologiczne, teczki na dokumenty).
- Usługa cateringowa dla uczestników konferencji podsumowującej realizację projektu "Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość".
- Wykonanie prac geodezyjnych
- „Wykonanie podziału nieruchomości – tzw. Pola Będuskie”.
- Dostawa książek oznaczonego we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem: 22110000-4 Drukowane książki; 22111000-1 Podręczniki szkolne;
- Zaproszenie do współpracy w zakresie organizacji nieodpłatnych staży zawodowych oraz pełnienia funkcji opiekuna staży - branża gastronomiczna, hotelarska i informatyczna dla uczniów TECHNIKUM ZESPOŁU SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W ŻARKACH
- Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu pn. "Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość".
- Usuwania pojazdów z drogi i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym na obszarze Powiatu Myszkowskiego.
- Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji technicznej
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni hotelarskiej i gastronomicznej dla potrzeb projektu pn. "Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość"
- Zapytanie ofertowe dotyczące usuwania pojazdów z drogi i przechowywanie ich na parkingu strzeżonym na obszarze Powiatu Myszkowskiego
- Dostawa wyposażenia kuchennego i łazienkowego dla potrzeb projektu pn. „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”
- Dostawa wyposażenia kuchennego i łazienkowego dla potrzeb projektu pn. „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”
- Wyłonienie szkolnego opiekuna grup podczas wizyt studyjnych w ramach projektu "Mam zawód-mam pracę w regionie" Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjnosci i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013
- Prowadzenia zajęć dodatkowych oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu "Mam zawód mam pracę, w regionie" Działanie 9.2 Kapital Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach.
- Dostawa książek dla potrzeb projektu pn.: "Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość".
- Dostawa sprzętu RTV dla potrzeb projektu pn.: "Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość"
- Dostawa elementów dekoracyjnych (drobnego wyposażenia)
- Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach
- Dostawa książek dla potrzeb projektu pn.: „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość” JRP-PE.271.7.2014
- Dostawa wyposażenia i akcesoriów do pracowni gastronomicznej dla potrzeb projektu pn.: „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”
- Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach w ramach projektu pn. ,,Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość’’
- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. ,,Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość’’.
- Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów Zespołu Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Żarkach w ramach projektu pn. ,,Profesjonalna edukacja - inwestycją w naszą przyszłość''
- Dostawa sprzętu RTV dla potrzeb projektu pn.: „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”
- Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb projektu pn.: „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”.
- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. ,,Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość’’.
- Dostawa wyposażenia kuchennego i łazienkowego dla potrzeb projektu pn. „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”
- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu pn. ,,Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość’’.
- Dostawa wyposażenia kuchennego i łazienkowego dla potrzeb projektu pn. „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”
- Dostawa wyposażenia kuchennego i łazienkowego dla potrzeb projektu pn. „Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość”
- Usługa publikacji oznaczona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem – 79970000 – 4.
- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych oraz zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w ramach projektu pn. ,,Profesjonalna edukacja – inwestycją w naszą przyszłość’’.
- Usługa publikacji oznaczona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem – 79970000 – 4.
- Usługa wykonania oraz dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych oznaczone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem : 39294100-0 - artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - materiały reklamowe, 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy i inne
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE I MONTAŻ TABLICY INFORMACYJNO-PAMIĄTKOWEJ
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ NA WYŁONIENIE INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PROJEKTU PN. „STWORZENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ DLA POWIATU MYSZKOWSKIEGO”
- Przeprowadzenie działań promujących i informacyjnych dla projektu pn. „Rewitalizacja terenów popegeerowskich z przeznaczeniem na strefę aktywności gospodarczej na terenie powiatu myszkowskiego”
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ NA WYŁONIENIE INŻYNIERA KONTRAKTU DLA PROJEKTU PN. „STWORZENIE SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ DLA POWIATU MYSZKOWSKIEGO”
- Zapytanie ofertowe na obsługę (hosting) strony internetowej
- Zapytanie ofertowe - opiekunowie wizyt studyjnych
- Zapytanie ofertowe - asystent ds. monitoringu
- Zapytanie ofertowe - asystent ds. organizacyjnych
- Zapytanie ofertowe - asystent ds. administracyjnych
- Zapytanie ofertowe - asystent ds. monitoringu
- Zapytanie ofertowe - asystent ds. organizacyjnych
- Zapytanie ofertowe - asystent ds. administracyjnych
- Przeprowadzenia zajęć dodatkowych oraz zajęć dydaktyczno – wyrównawczych (z podziałem na przedmioty) dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie myszkowskim w roku szkolnym 2012/2013.
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE I DOSTAWĘ TABLICY INFORMACYJNO - PAMIĄTKOWEJ
- Zapytanie ofertowe na usługowe prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie Starostwa Powiatowego
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE I DOSTAWĘ FOLDERU PROMOCYJNEGO
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE I MONTAŻ TABLIC INFORMACYJNO-PAMIĄTKOWYCH
- ZAPYTANIE OFERTOWE NA PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
