
Koordynator do spraw dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
W związku z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Myszkowie Koordynatorem do spraw dostępności została Pani Krystyna Jasińska - Sekretarz Powiatu Myszkowskiego , tel. 34 315 9120, e-mail: sekretarz@powiatmyszkowski.pl
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
-
Dokonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów Starostwa w zakresie zapewnienia ich dostępności.
-
Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
-
Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług.
-
Prowadzenie działań promujących dostępność.
-
Przedstawianie Staroście Myszkowskiemu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
-
Opracowanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, o którym mowa w art.11 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Roksana Kidawa |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Roksana Kidawa |
Data wprowadzenia: | 2020-09-22 14:08:50 |
Opublikował: | Roksana Kidawa |
Data publikacji: | 2020-09-23 12:42:30 |
Ostatnia zmiana: | 2020-09-23 13:00:28 |
Ilość wyświetleń: | 867 |